Tema: Re: masinos nuoma
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-08-03 09:16:38
O fintas. Cia mazdaug kaip bonusas prie algos skaitosi ar kaip? Mazdaug
"algos tau oficialiai mokesim tiek, bet dar gausi papildomai ir uzrasysim
kaip masinos nuoma, kad mokeciai butu mazesni"? Nes kitaip tai kosmosas
visiskas.

"sdf"  wrote in message news:jve6eu$rnn$1@trimpas.omnitel.net...

Man moka 350Lt., bet naudoju tik asmeniniais tikslais. Namai -> Darbas ->
Pietus -> Maxima -> Namai
Jeigu reikia darbo reikalais - naudoju imones automobili.
Dar prie asmenines masinos priklauso benzinui 200Lt., kuriuos galiu savo
asmeniniais tikslais isnaudoti.

________
sdf