Tema: Re: masinos nuoma
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-02 19:17:35
Ash apie 1000, feja apie 100 - kad tik padetu

Esme, tame, kad skaicius, kuri tu suzinosim bus vidutine temperatura
palatoje. Del kurios beje dazniausiai susitariama derinant alga. Todel kaip
ir sakiau, kad Vienas gali gauti 800 algos ir uz 1000 nuomoti automobili, o
kitas gaus algos 1800, bet bus pasakyta - "vazineji savo automobiliu". Mano
nuomone antrajam geriau, nors uz automobili negauna nieko.

Dar galimi ir kiti variantai, priklausomai ant kiek tavo darbas priklauso
nuo automobilio, ant kie tu reikalingas imonei ir kitu finansiniu
isskaiciavimu:

- vazineji su savo karuciu, forminama panauda, bet gauni kazkiek nemokamai
degalu
- gauni paskola, kad nusipirkti automobili ir grazineji po truputi
- automobili imone perka lizingu, su teise (arba prievole) tau ji veliau
isienant is darbo issipirkti
ir t.t. ir pan.

"HDi"  wrote in message news:jvdt2m$eog$1@trimpas.omnitel.net...

dekui uz apsvietima. as suprantu, kad yra skirtingi variantai, o, bet,
taciau nepasakei kiek gauni ar gauna feja, siaip nieko asmenisko ir nelendu
i jusu seimos biudzeta, bet noriu isivertinti kaip mus vertina. tiesiog
domina sumos, nes manau nebus dideliu nuokrypiu nuo bendros imties. +-
domina. ar tai 300 ar tai 600 ar 1000, na skirtumas yra.