Tema: Re: masinos nuoma
Autorius: svyt
Data: 2012-08-10 09:59:24
butent. optimaliausia dabar pirkt uz 7000 lt auto, su tokiu, neekslotuotu
lietuvvoj ikisus dar 3000 vazinesi ilgai ir ramiai. as perku dar
pigesnesnes, bet jos su trukumais paprastai- senas neprestizinis modelis,
dabartinis golfukas kuri pirkau pries kelis men uz 2500 linkes rudyti labai,
po 3 metu bus su skylemis, bet va tik gryzau is kijevo, kol kas nieko
remontuot nereikia, tik siek tiek triuksmingai uzia radiatoriaus
ventiliatorius ijungius kondiske girdisi net salone, matyt ivores i pabaiga.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)