Tema: Re: klausimas KET tema?
Autorius: MumZer
Data: 2012-05-15 18:20:43
jei mazai - taip, nelenda, bet uztenka susirinkti 4-5 ir tada jau
stojama ir i 2-a eile.
tai faktiskai piko metu visi iskart per dvi eiles stoja, nes atvaziaves
5-tas liksi eileje kartu su 10-tu.

o beje.. toje sankryzoje man praktiskai kasdien reikia vaziuoti ir
paskui nuo vasario 16-osios iskart sukti i desine (i aikstele)..
tai pasirinkimo nelabai lieka kuria juosta uziminet..