Tema: Re: klausimas KET tema?
Autorius: booraz
Data: 2012-05-14 11:27:45
--
booraz
2012.05.14 11:23:22

Korke wrote:

> kalba apie tai, kad rodykle nedega duotuoju momentu. Nejaugi
> daugeliui taip sunku su loginiu mastymu ?

Dega tiesiai vaziuoti... (pats logiskai pamastyk)

> gi aiskiai parasyta tu privalai sukti degancios SEKCIJOS (!!!)
> nurodoma kryptimi ! O LAUKTI uzsidegancios sesijos TOJE juostoje
> kurioje ji eisma REGULIUOJA tau niekas nedraudzia.

Laukti leidziama, jei netrukdai eismui ta pacia juosta vaziuojanciom TP
(siuo atveju tiesiai trukdai vaziuoti)

> [...]
> kaire arba tiesiai, is desiniausios tik tiesiai. Matyt specialiai
> tokiems kaip jus interpretacijos guru ir sureguliuoti sviesofora, kad
> jei is vienos is juostu galima IR sukt kairen IR vaziuot tiesiai
> niekada nedegtu kombinacija, kad sviesoforas raudonas, o sekcija sukt
> i kaire dega zalia. Va tada galiotu 168, kad jei koks kentas sustojo
> vidurineje, nes nori is jos vaziuot tiesiai, bet dega raudona, o uz
> jo stovintis nori sukt ir uzsidegus sekcijai kairen, tas pirmasis
> NEGALI stoveti, o privalo vaziuoti SEKCIJOS nurodoma kryptimi.

Gi ble ble, mane taip instruktorius moke, o plius dar kai laikiau ir
egzaminuose klausimas budavo toks.

TEORISKAI yra taip, PRAKTIKOJE visi stovi tose juostose ir nevaziuoja
toliau, nors turetu vaziuoti tiesiai.