Tema: Re: Kur siust klausima KET tema?
Autorius: dpi
Data: 2012-05-08 17:10:46
Hmm. Gal ir imanoma taip, tik dar nuo svoriu priklauso.

Vilkti draudziama:
220.4 - uzkelus velkamosios transporto priemones dali ant specialaus atraminio itaiso ar vilkiko platformos, kai velkamosios transporto priemones mase su kroviniu yra didesne uz puse velkanciosios transporto priemones mases su kroviniu;

Reiskia moto galima sitaip tempti??
i7.ebayimg.com/03/i/001/0e/66/7f6d_1.JPG?set_id=800005007