Tema: Re: klausimas KET tema?
Autorius: Korke
Data: 2012-05-14 12:02:47
On 2012.05.14 11:27, booraz wrote:

 >Dega tiesiai vaziuoti... (pats logiskai pamastyk)

O tau zodis "SEKCIJA" ka nors sako ? ar tik del grozio parasytas? Tu
privalai vaziuoti, jei eismas juostoje kurioje esi yra reguliuojamas ta
sviesoforo _sekcija_ (arba vien tik ja arba kartu ir pagrindinio
sviesoforu). Nezinau, kaip dar galima tai isaiskinti kai kuriems.

Taipogi SEKCIJA tai nera tas pats kas konturinis zenklas ant sviesoforo
lempos.

Pries metu penktis ar daugiau, Vilniuje buvo sankryza su tokiu nedideliu
nesusipratimu.
Svitrigailos X Paneriu, vaziuojant Paneriu g link stoties. Buvo, kad yra
dvi juostos ta pacia kryptimi, is desines tiesiai arba i desine, is
kaires tiesiai, i kaire, apsisukt. Stovejo sviesoforas su SEKCIJA
posukiui i desine. Bet ciklas buvo sureguliuotas taip, kad budavo
momentai kai degdavo pagrindinis raudonas, sekcija zalia, reiskia kas
budavo pirmoje eileje PRIVALEJO vaziuoti i desine, net jei tau reikejo
tiesiai, jei uz taves kazkas nori sukt i desine. Jei ne - tu galedavai
stoveti pirmoje eileje ir laukt zalio sviesofor vaziuot tiesiai, nors
sekcija ir dege, nes is tos juostos ta daryt galima ir kaip KET raso tu
niekam esanciam paskui netrukdai.
Uzsidegdavo ir atvirksciai, pagrindinis zalias, o sekcija nedega. Ir ten
ramiausiai stovedamo norintys sukti i desine ir laukdavo kol uzsidegs
sekcija, ir nesvarbu, kad kazkas pirmoje eileje noredavo vaziuoti
tiesiai, nes is tos eiles tai daryti galima ir pagrindinis sviesoforas
dega zalias.
Dabar gi ten pakeite eismo kryptis juostose, is desines tik i desine
patapo galima tai dingo sitas pavyzdys.

 >Gi ble ble, mane taip instruktorius moke, o plius dar kai laikiau ir
 >egzaminuose klausimas budavo toks.
nu tai kas kaltas, kad yra zioplu instruktoriu. O klausima tai kol
nepacituosi ir to paveiksliuko nepridesi negaliu komentuoti, bet jau
iskart matau, kad neskiri kada kalba apie sekcija, kada ne.

 >TEORISKAI yra taip, PRAKTIKOJE visi stovi tose juostose ir nevaziuoja
 >toliau, nors turetu vaziuoti tiesiai.

Viskas praktikoje vyksta, teisingai, o tu panasu, kad nei teorijoje, nei
praktikoje ket nelabai moki sitos vietos.