Tema: Re: Kur siust klausima KET tema?
Autorius: bleketas@work
Data: 2012-05-08 15:51:46
pastoviai nepastoviai, bet jei viskas pavyks tai bus keliaujama salyginai
daznai. Todel noretusi hasel free.
Man ir buvo mintis del savaeiges priekabos registravimo, bet kamon :D
ekspertize puse biudzeto suvalgytu, beto spaudimas i kabli bus didesnis nei
75kg.

bet logiskai is zmogiskosios puses paziurejus ar kam maiso :)