Tema: Re: Nissan Terrano II
Autorius: servisas
Data: 2012-05-09 11:10:00
Kontrabandinis turi. Jis turi standarte ir variklio plastmasine apsauga, ir
duslerkos apsauga ir benzo bako apsauga. Bent maniskiai 3 juzinti turejo (GL
ar GX komplektacija). Pati paprasciausia, DL komplektacija (1.8 variklis,
nedazyti buferiai, langai su irklais) ar turi, nezinau.
Naujesnis (94-99) legacis mano ziniom gamyklines karterio apsaugos jau
neturi, bet jam galima ideti nuo kontrabandinio.
O del tu masinu, tai virkauju ne siaip, pakolkas turiu abi, pavaziuoju su
foresteriu, pasikeikiu, pavaziuoju su legaciu, asaros pabyra...:)

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
> nu kad legasis turi gamykline plienine apsauga standarte, tai man
> naujiena... o apie problemas kalbant, tai perkant masinas >10 metu tikrai
> negali isskirt is dvieju egzemplioriu, kuris modelis problematiskesnis,
> nors kalbant apie visus gamintojus - kuo tolyn, tuo kokybe ir masinos
> resursas prastyn...
>
> "servisas" <mes@esame.cia> wrote in message

>>> 8 - o dabar prie viso to isivaizduok terrano padangu kaina...
>>> 9 - apie nieka...