Tema: Re: Nissan Terrano II
Autorius: servisas
Data: 2012-05-09 08:26:58
Dabar pasikeiciau 8 metus juzinta kontrabandini legaci ('90) i foresteri
('98). Tai kol senojo nepardaviau, vis kirba mintis, kad gal kas nors ipis i
foresteri taip, kad anas paliks neremontuojamas ir as galesiu persesti atgal
i legaci ir dar ilgai laimingai vazineti rudziu skyles vis palopydamas. Nes
tik po foresterio pirkimo, supratau, koks buvau laimingas 8 metus, tik pats
to nesupratau.
Lyginant su tuo legaciu, foresteris neturi nei vienos savybes, del kurios
galeciau girtis savo masina, o jei koks nedidelis privalumas ir yra, ji
uzgozia to pacio "privalumo" sukelti trukumai.
Apie mavericka nieko nezinau, tik siaip pasiguodziau :)