Tema: Re: Nissan Terrano II
Autorius: Ignas
Data: 2012-05-09 09:37:00
1 - taip, ne daugiavaikes seimos automobilis, bet gali sulankstyt galines
sedynes.
2 ir 3 - speju kazkas negerai su tavo foriko amortikais buvo, nes nera jis
nei labai kietas, o ir ant kelio neblogai stovi.
4 - visi legasiai turi plienine ar duraliumine karterio apsauga? o is
plastmasines tai tolko jokio - nuo dulkiu...
5 - gal...
6 - nu kaip ir 1 punktas - masina gi trumpesne, porai pensininku tai gali
but nepastebimas minusas...
7 - cia jau ne masinos bedos, o krovikas zioplas arba tinginys...
8 - o dabar prie viso to isivaizduok terrano padangu kaina...
9 - apie nieka...
10 - ner geresnes masinos uz tanka, gincytis galima tik del gamintojo... :)