Tema: Re: Nissan Terrano II
Autorius: servisas
Data: 2012-05-09 10:25:52
Zinai, man svarbu ne priezasciu ieskot, o apskritai pasiziuret- kuri masina
mielesne ir su kuria turiu maziau problemu.
Foresteris 17 cm trumpesnis, taciau viduje vietos sumazejo
(bagaznikas+galas) tikrai ne 17 cm.
Del 2 ir 3 punktu- vaziavo zmogus, kuris 12 metu praktiskai vien subarus
remontuoja ir gali papasakoti apie puse Kauno masinu. Sake- ko tu nori is
tos masinos, viskas pas ja ir turi buti taip. Pamirsk kontrabandnikus,
daugiau tokios kokybes masinu nebegamina ir nebegamins.
Del 4 punkto- kiek suprantu gamykline karterio apsauga turi tik pirmasis
legacis. Ir ji plienine, tokia tikrai rimta. Foresteris kaip opcija turi
tokia plastmasine apsaugele, tas mano subaristas sake- popierius, tenai tik
del vaizdo.