Tema: Re: Nissan Terrano II
Autorius: servisas
Data: 2012-05-09 09:06:26
Lyginu su senuoju, nes su kuo kitu nera prasmes:
1. Nesveikai mazas bagaznikas
2. Baisinis kietumas, foresteris toks strakalas, nors baze nedaug trumpesne.
Su legaciu budavo varai per miesta tiesiai, galvoji, ko cia visi slalomais
uzsiimineja:) Su foresteriu pavaziavus, paaiskejo, kad tenai duobes ir kai
kurios gan piktos.
3. Nesveikas nestabilumas zvyrkely. Su legaciu budavo uzsimirsti ir pamatai,
kad jau 120 kmph, su foresteriu jau 80 kmph jauciasi nestabilumas.
4. Kaip ir aukstis butu foresterio privalumas, bet ble, qrva, nera
gamyklines karterio apsaugos! Ir tas karteris taip irengtas, kad sutikus
aukstesni akmeni ar kelma i ji pistu pirmas. Taip, kad kas is to aukscio.
Aisku, gali isitaisyti ta apsauga uz 500 litu, bet senajam nieko
isitaisineti nereikejo, buvo gamykloje pagalvota.
5. Sedynes ne tokios patogios
6. Vietos gale maziau
7. Foresterio galines sedynes lankstosi, lyg ir gerai, taciau del to storke
itaisyta neatsiremus i galine sedyne ir jei grustum koki dideli daikta, arba
ja sulamocintum, arba reikia isimt. Legacyje grudi iki galo ir nesuki
galvos, nes jei ir atsirems i storke, tai jos nesulauzys, nes ji i sedyne
atsiremus.
8. Padangos 205/70R15 foresterio pries 185/70R14 legacio- pinigai mazesni,
ypac kur prakalus netaisomai, nes visas 4 reikia keist.
9. Siaip mazos smulkmenos, nu, cia gal 1-1, nes foresteryje daug visokiu
dezuciu/dekliuku, o legacyje rodo, kurios konkreciai durys atidarytos- labai
patogu.
10. Ant foresterio buferio nei uzlipsi apylinkiu apzvalgyt, nei su juo
vartus atidarysi. Legacio buferis atstoja tarana, jei reikia, su juo gali
atsiremt, pastumt ar vartus atidaryt ir nieko jam nenutiks.
Apskirtai legaci senaji galima lyginti su azuoline malka, ji gali metyt,
dauzyt ir draskyt, jam niekas nenutiks. Ir jei po to legacio tikrai noris
tik subaro ir nieko kito, po foresterio jau kyla abejoniu.