Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: Arj
Data: 2012-04-23 11:51:58
tie kur siauliu vairo po 3.5kE - ten elektriniai dviraciai, butent juose jis dabar is
specializuojasi.
O jie jau patys is saves reikalas nepigus, pigiausiu kainos prasideda nuo 6kLt (analogiskas
paprastas ~2kLt), paciam renkant is detaliu imanoma uz ~4kLt prasisukti

"CodeC"  parašė naujienų news:jn34rt$ra9$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/23/2012 11:43 AM, Arj wrote:
> Pala, kalba eina apie senovini vokiska dvirati. Tai jei teisingai
> supratau, mano senelis budamas 1907 gimimo, ir dviraciu remontais
> uzsiminedaves per visa tarybu lietuvos egzistavimo laikotarpi, tokio
> dviracio net nesapnavo? nu gali buti, zmogus kaime gyveno, kur ten jau
> ta burzuju technika, visi arkliais vazinejo

jei sunku i tema pataikyt, kai kas liecia stipinus, mes cia apie siauliu
vairo 'high-end' dviracius po 3.5 kEur. sory kad taip uztersem svaru
autosu eteri :P