Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: markatas
Data: 2012-04-22 23:48:49
O idomu tas zmogus realiai buves paskutiniu metu Siauliu vaire ? Man teko
lankytis ir realizacijos skyriuje, ir gamybos linijose ir pas vadova. Gamina
jie tokios produkcijos, kad seiles tysta iki zemes, tik jai klientu
Lietuvoje nera (vienas dviratis ~3,5 kE ). Ir kazkodel viskas i furas su
vokiskais registracijos numeriais sukeliauja

markatas