Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: Arj
Data: 2012-04-23 10:19:34
nemanau - galima ir aerozoliu. esu mates visa kruva aerozoliais dazytu daiktu, ir dalis is ju buvo
tikrai nepriekaistingai padaryti.
Minusas tik tas kad su jais labai lengva "patiokus" padaryti, kai vienoj vietoj per daug dazu
gaunasi ir jie nubega. Isvengiama dazant per kelis kartus - is leto, po truputi. Reiktu dazyti
paciam - dviraciui imciau tik aerozoli ir nesukciau galvos. Arba isvis patingeciau dazyti ir lipnia
plevele apklijuociau - atrodo nepriekaistingai, jokio galvos sukimo del rudziu, greita ir pigu.
Apskritai dviratis ne tas daiktas kuri reikia "islaizyti" - kai motocikla taip kruosciai ruosia -
suprantu, kai dvirati - nafig, jei dviratis ekploatuojamas, tai prasta isvaizda jam nedidelis
minusas, o daznai ir pliusas - ne taip greit nusvilps, o tai zmones nusiperka naujus dviracius, ir
bijo su jais I parduotuve nuvaziuoti, nes nusvilps

"Tomas"  parašė naujienų news:jn1tct$3d8$1@trimpas.omnitel.net...

Gali ir pats, gali ir aerozoliais, bet rezultatas nzn ar nudziugins.