Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-22 23:35:18
On 04/22/2012 10:27 PM, KEdas wrote:
> [...]

nzn, as tikrai ne specas. nu pvz va ka ant greicio radau:

Žemasis atleidimas atliekamas įkaitinus grūdintą plieną iki 150-250°C
temperatūros. Atleidimo metu dalis anglies išsiskiria iš martensito ir
sudaro karbidus. Tokia struktūra vadinama atleistuoju martensitu. Žemojo
atleidimo tikslas - sumažinti grūdinant atsiradusius vidinius įtempimus
taip, kad kuo mažiau suminkštėtų plienas. Dažniausiai tokie gaminiai
gaminami iš anglingojo plieno.

gal tai visu metalu neliecia. bet sakyt kad prie 200C nevyksta jokie
pokyciai - labai jau drasu. ypac kai tas pasakymas irgi paremtas 'man
atrodo'.
as tai uzduosiu kitoki klausima - kodel remu gamintojai tada taip
nedazo? juk, geriau, pigiau, ekologiskiau, greiciau. kodel automobiliu
taip nedazo?