Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: esquires.
Data: 2012-02-24 10:53:56
siaip tai reikia to, ko reikia, o ne kaip yra londone ar mogadise. tai
nereiskia, kad turime uzsikonservuoti ir nekeisti iprociu, bet vistik copy +
paste kazkieno praktika nepamascius apie jos privalumus, trukumus ir formas,
kokias ji igautu musu salygomis, yra kedo bajerio 'norvegijoje puikus
klimatas vazinetis slidemis, todel priversim jomis naudotis kipro
gyventojus' lygis.