Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-15 08:34:51
kadangi gatveje daug avariju sukelia butent staigus judesiai, kaip staigus
stabdymas, staigus pasukima nepasiziurejus ir pan, tai mirksintis zalias yra
manau labai gerai, nes vairuotojai jau nusiteikia stoti, kas soko,prasoko,
kitas jau stabdo. tuo tarpu persijungiant akimirksniu i geltona/raudona tai
is karto issaukia ir staigu stabdyma. Kam to reikia? Kuo blogai
pamirksejimas? Vazinedamas po europa to pasigedau. Aisku iprasti galima prie
visko. bet patogiau yra kai pamirksi. nekalbu apie vilniecius, jiems ir
raudona dar skaitosi vienai masinai pravaziuoti skirta

"homo erectus"  parašė naujienų

On Wed, 15 Feb 2012 07:20:26 +0200, Mtrhed wrote:

> aisku gerai, kad tvarko, bet stai kiek laiko zalias signalas turi
> mirkseti,
> tai taip grieztai ir nenustatyta. Rekomendacinio pobudzio tik. Pvz. Kaune
> pamatei mirksint zalia, mink iskart ant stabdziu, Vilniuje - ramiai dar
> kokios 3 masinos pravaziuoja.

Taigi parašyta: 2 arba keturios sekundės, pagal aprašytą schemą turėtų
gautis vienas arba du mirktelėjimai.

p.s. aš pats manau, kad tas žalios mirksėjimas yra totali visiškai
nereikalinga nesąmonė (kur jis dar be ex-CCCP naudojamas?)