Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-15 19:56:02
On 2012-02-15 13:50:36 +0200, homo erectus said:

> Galiu lazintis, kad absoliuti dauguma kertanciu ant stabdziu, niekad
> nebuvo nuskausminti uz vaziavima per geltona ;)

Gali nesilazinti. Pralosi.

Audrius K.
P.S. As pats esu taip nureketuotas. Sviesofore be jokio zalios
mirksejimo (tai tai buvo kokie 10 metu atgal) turejau arba kirtsti ant
stabdziu , arba pravaziuoti per geltona. Pravaziavau (kas yra pagal
taisykles). Taciau mazas zalias ...  mane kitaip. Nureketavo pagal
pilna programa. Jei buciau turejes video registratoriu (tais laikas ju
dar nebuvo), tai  teisme buciau laimejes  (nors greiciausia pats mazas
zalias butu atsiprases...). O tada buvo taip - mes du ir mumis zaliais
netiketi nera jokio pagrindo.  Kadangi tokiu nureketuotu yra ne vienas,
tai ir tenka arba kirsti ant stadziu, arba - atidziai apsidairius ar
nera zaliu - pravaziuoti, arba pirkti video registratoriu. Tie, kas
nekerta ant stabdziu - dar laukia savo eiles buti nureketuoti....