Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: homo erectus
Data: 2012-02-23 23:23:33
On Thu, 23 Feb 2012 20:20:57 +0000 (UTC), padugne wrote:
> Bent jau fliukuose po raudonos degasi iskart zalia. Kad kitur butu kitaip
> - nepastebejau. Olandus ir belgus galeciau "patikrinti" savaites begyje
> jei netycia kada tektu uzsukt.

Pas olandus, man rodos, irgi taip pat. Žalias tai 100% nemirksi.

Pas britus žalias nemirksi, čia 100%. Bet pas juos yra raudona + geltona.
Tik skirtumas nuo lietuviško varianto yra tas, kad ten raudona + geltona
dega maksimum sekundę, pas mus kartais panašu, kad ir ilgiau nei tris...

Bet iš esmės tai nereikalingas dalykas. Kuo paprasčiau, tuo geriau.