Tema: Re: situacija - kas kaltas ?
Autorius: KEdas
Data: 2012-01-31 11:14:30
2012.01.31 09:01, padugne rašė:

> Kadangi 2 motociklai arba motociklas ir lengvoji i viena juosta telpa
> praktiskai visada, tai belieka taisyt KET.

Aš ne apie KET, o apie projektuotojų nukrypimus nuo normatyvų kalbu. Yra
reglamentas, bet jo nesilaikoma. Pats pažiūrėk:

4.6. Eismo juostos plotis padidinamas: 0,25 m B kategorijos gatvėse,
jeigu sunkusis transportas sudaro daugiau kaip 30 % bendrojo srauto, ir
0,5 m D1 kategorijos gatvėse, jeigu jose numatomi viešojo keleivinio
transporto maršrutai.