Tema: Re: situacija - kas kaltas ?
Autorius: padugne
Data: 2012-01-31 09:01:45
On Tue, 31 Jan 2012 08:49:38 +0200, KEdas wrote:

> Linksmai gyvename dar ir todėl, kad atsiranda „architektų“, kurie sugeba
> nupiešti juostas, kuriose nesunkiai telpa 2 automobiliai. Kadangi KET
> tokios galimybės nėra numatyta, tai vat tau ir prašom kaip atrodo
> interpretacijos.

Kadangi 2 motociklai arba motociklas ir lengvoji i viena juosta telpa
praktiskai visada, tai belieka taisyt KET.

Nors realiai, ka ten taisyt, man sveikas protas sako, kad jei keliai
padalinti i juostas, tai jos yra skirtos vaziuot vienam automobiliui, o
ne 2 ar 3. Kitaip juostu isvis nx nereiketu, galetum pasakyt "va kelias,
kiek sutilpsit tiek ir bus juostu".
Matyt ir KET sudarytojai nepagalvojo, kad tautieciai yra tokie genialus
islankstymo meistrai, tipo sveikas protas ir bendras kontextas off,
paimam kiekviena atskirta punkta ir vartom kaip tuo momentu patogiau.

--
kthxbai.