Tema: Re: situacija - kas kaltas ?
Autorius: padugne
Data: 2012-01-27 10:13:50
On Fri, 27 Jan 2012 10:10:46 +0200, Linkas wrote:

> Vietos man pakako, bet nezinau ar teko susidurti, bet cia buvo tas
> atvejis: ach tu suka kur lendi pareik cia... Beje netgi vietoje

Tai reiskia nepakako, t.y. ta juosta kuria bandei vaziuot buvo uzimta.

> atvaziave policininkai nesugebejo jam irodyti, kad jis neteisus, tik
> Giraiteje jam galutinai isaiskino hu is huj.

IMHO siuo atveju turbut suveike "nx tu uzkimsineji gatves, pamokysim".
Realiai sio threado pradzioje nurodyta situacija visai kitokia.

Nes kitaip gaunasi - tas kuris spraudziasi pro desine visada teisus. Px
ar yra tam vietos ar ne. Kas butu visiskai idiotiska.

--
kthxbai.