Tema: Re: gautas pasiulymas del ishmokos
Autorius: old+tired
Data: 2012-01-08 17:09:10
Nuomone cia daugumos aiski - nexren megint draudimo ismokos saskaita
susitvarkyt kitus savo materialinius prokolus einamuoju laikotarpiu.
Bet, kadangi tau itin svarbu, ka apie tave ir tavo gyvenima galvoja
aplinkiniai (o ar galvoja is tiesu/ar kam is tikro idomu - pasidomek?) -
tebunie, incijuosime cia palaikomuju pasisakymu fleima, kad tau butu jauku
uzaugint ir pareikst draudimui zalos suma, atperkancia remonta, 6kg desros,
pora zieminiu batu-govnostupu beigi komunalinius mokescius uz gruodi. O.K.?