Tema: Re: gautas pasiulymas del ishmokos
Autorius: eimaz
Data: 2012-01-08 01:15:29
neįsižeisk, bet gal ne be reikalo boba voras ir sumąstė apie skyrybas. ar
tau taip sunkiai tokie elementarūs dalykai daeina?
tu akivaizdžiai matai, kad išmokėtos sumos neužteks sutvarkyt tavo bėdoms,
bet vis tiek klausi news'uose  ką tau daryt? ką daryt, varyt į draudimo
servisą ir tegul tvarko, negi taip sunku suprast?

"Shlipsas"  wrote in message news:je9c5j$92d$1@trimpas.omnitel.net...

Man draudimas suteikia teise arba tvarkytis ju servisuose, arba ishmoketi
man piniga. Nieko tame neteiseto nematau :)
Kita sdalykas, jei ikishiu mashina i ju servisa, tai nebekontroliojuomas bus
remonto terminas, o gaves pinigus galeciau disponuoti savo laiku, nes be
masinos likt ilgam laikui nenoriu ir tuo paciu pagal rekomendacijas
taupydamas galeciau tvarkytis masina. va tau ir visa paslaptis :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius