Tema: Re: gautas pasiulymas del ishmokos
Autorius: old+tired
Data: 2012-01-07 21:50:46
Cia raskladas aiskus - looseris nori but pliuse savo issvajotu ~500Lt
ribose, nes gi kazkas (o ypac newsuose) yra kartojes, kad is draudimo
ismokos visada reik apturet navara, bo kitaip esi lochs. O Shlipsas, kaip
virpanti ir silpna psichiskai natura, viska priima uz gryna piniga...
Dar niuansas - turetu jis siandien pragyvenimui - varytu i normalu servisa
ir neieskotu savo vizijoms pritarimo cia. Deja, realybe kiek kitokia. Todel
ir megina eilini karta isgaut groupso troliu ar siaip palatos nariu
pritarima, kad pats sau galetu pries veidrodi pasiteisint, "enlarge'-int" ir
varyt pas garazinius Vasias "kada nors, kai bus babkiu remontam, ners dabar
cia biski kieme plaktuku atkalsiu, is balionciko papurksiu ir srotine lempa
uz stolnika isimesiu".
Shlipsai - prisipazink, juk taip?!

..