Tema: Re: gautas pasiulymas del ishmokos
Autorius: svyt
Data: 2012-01-07 17:18:50
jo, ir ka daryt su jais, negi stovet salia (kai kurie servisai to neleidzia,
o kelbuliniuose tai ir laiko reik turet savaite stovet salia) draugas pirkes
is manes masina nesenai vel perdarinejo, tai pasirodo man pazystami is
autovisatos serviso nesamoniu pridare- bamperi prisuko samorezais, bamperis
persikreivino ir dabar teko ji keist. i mano ex e36 ivaziavo ir ji pilnai
perdazinejo.

--
vyt/ /