Tema: Re: gautas pasiulymas del ishmokos
Autorius: DPi / FastBalt
Data: 2012-01-07 00:26:28
jo sumele nelabai...
w210 mersui vos vos ivaziavo i pr.sparna, slistantis smugis, reikejo biski
palygint sparno gala prie faros ir nudazyt, fara sveika, na ir sulauze
bamperio moldingo laikykli. Gavau ~1000Lt. Suklijuotas ir nudazytas
moldingas kartu su sparnu ir truputi lyginimu atsejo pas garazinius meistrus
~300-400Lt.