Tema: Re: abipuse kalte
Autorius: svyt
Data: 2012-01-05 17:36:19
jei remoto kaina virsija automobilio rinkos kaina draudimas apmoka rinkos
kaina,manau kad automobili turi man sutaisyt kaltininkas ar jo draudimas iki
stovio neprastesnio nei buvo, arba nupirkt kita, neblogesni.
Juk kodel turiu det kreivus kinietiskus, ar surudijusius zibintus i savo kad
20 metu bmw, jei jie iki avarijos idealiam stovy? ar det koki parudijusi
apibraizyta sparna? nekalabant apie patirtus nuostolius, po didesnio remonto
masina kokia ji bebutu buvus iki tol, po 3 metu bus puvekas savartynan, ir
nebesaugi, vaziuos skersa, es padangas jei judinti lonzeronai, dabartiniu
masinu vaziuokle reguliojasi minimaliai daznai tik isvirtimas, retai
suvedimas, o kasteris, galiniai ratai gal tik dzipuose.

--
vyt/ /