Tema: Re: abipuse kalte
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-01-04 20:29:04
nu sukalei ta gala, lemputes isbiro ir fyg tu te ka irodysi

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:je24e9$b4t$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai cia newsuose visi iskart ivykio aplinkybe vienareiksmiskai gali 
> nustatyt. Realybeje biski sudetingiau viskas.
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:je248g$as0$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Po to kai ikalei visi zibintai patapo nebegeri. Reiskia nesilaikyta 
> saugios
> distancijos
>
> "Linas Petkevicius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
> news:je242l$ak9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Prietemoje tu ivaziavai kazkam i gala. Buvo ziema, tavo padangos 
>> vasarines, o kita puse su netvarkingais galiniais zibintais ir be reikalo 
>> kale per stabdzius. Kas kaltas?
>>
>> "Tomas"  wrote in message news:je21cd$6un$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Nu nesugalvoju kaip. Man pora kart su veidrodziais / shonais yra buve, 
>> abiejais atvejais anas vairuotojas liko kaltesnis, t.y. kaltas. O ne 60% 
>> kaltesnis, ar 75% - kaltas ir tiek. Vienakart - siauroj gatvej nesitrauke 
>> deshiniau, nors turejo sociai vietos (ash - neturejau), pernai - bande 
>> trauktis, provezhose susimete ir uzhkabino, ishlipes man aishkino, kad 
>> abu kalti, bet aishkino tik kol mentai neatvazhiavo.
>>
>>
>> "Linas Petkevicius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
>> news:je1se0$104$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Konkreciu situaciju aisku reikia paieskoti ir lengviau sugalvoti 
>>> teorine,
>>> nei prisiminti, bet kad taip pasitaiko - faktas.
>>>
>>> "Tomas"  wrote in message news:je1rv7$e4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Nelabai isivaizduoju situacijos, kad tokioj situacijoj abu butu kalti.
>>> Vienas kaltas. Bet jei nesutaria, kvieciami mentai ir jie pasakys, kuris
>>> kaltas.
>>>
>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message 
>>> news:je1n32$oog$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kas ir kaip atlygina padaryta zhala? tarkim viens kitam nubrauke shona
>>>> kieme, nes neprasilenke ir panasiai.
>>>
>>
>