Tema: Re: Koki notebooka rinktis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 20:30:38
Bet tai didele tikimybe, kad virusuotas. nereikai net virusuoto - ash
sutinku kad jis jau negeras jei nors vienas baitukas skiriasi. Taigi pats
aiskinai apie tikimybes - kokie gi shansai, kad mano rastas nudroztas
torentas normalus? Praktiskai gi nieko nerizikuoji.

"Herkus"  wrote in message news:jdvh99$7nr$1@trimpas.omnitel.net...

Panasiu stilium rasot.

Gerai, baigiam sita fleima, moki rasti nevirusuota torrenta ir puiku. O
tiems, kas nedraugauja su IT tegu eina ir saziningai nusiperka del
sventos mergeles Marijos.