Tema: Re: Koki notebooka rinktis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 17:11:42
Ne - nu tu man paaiskink. Kuo skiriasi ta kartele - atsisiunciu ash ta image
ish MS puslapio ar ish torentu? Paziurejau - SHA1 sutampa, ko dar reikia? Ar
bandysi itikinti, kad rustus celiabinsko hakeriai su mantiruote hasha
nulauze, kad useriui kokia bombike pakisti ir dar taip,kad niekas ish
torrentu bendruomens to nepastebejo (atsisiusta ziuriu jau ne tiek ir
mazai).

Beje, nesenai siunciausi 7-a Windoze ish to saito. Ir butent todel, kad
nepatiko, kaip atrode nupirkta instaliacija. Sumokejau pinigus ir nepatiko -
siunciausi, kad suinstaliuoti ish naujo. Nes nesuprantu, kas dabar per mada
pas gamintojus. Tai ne, kad idetu svaru OS. Prikisha visokiu "svistelku -
perdelku" - praeit neimanoma. Ir savo ir third pati visokiausio shudo. Vat
ir papasakok man, kokia tai saugi ir patikima instaliacija.

"Herkus"  wrote in message news:jdv59p$pkp$3@trimpas.omnitel.net...

Tai va, kiekvienas ir nusistato savo pasitikejimo kartele. O kad
originalas CD tures daugiausiai sansu but be dovaneliu akivaizdu.