Tema: Re: Koki notebooka rinktis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 19:46:54
Man nesunku gavus 500 litu kupiura turguje ja patikrinti banke, ka sh galiu
pasidaryti ir su distribucija, gauta ish torrent'u.  Aisku, tu parodysi
linka, kuriame parasyta, kad kazkas padirbo Zimbabves doleri taip, kad
Tailando Snoriuke jis suejo kaip tikras, bet man tokio patikrinimo uzteks.
Taciau priimti uz tiesa, ta marketingini nonsensa, kur dabar MS prikabinejo
mieste apie virusuotas windozes - ka ash zinau... Uz ka ishvis ten pinigus
tiems idiotams moka - man idomu ishvis, kas nors ish vadu mate ta huinizmo
fejerverka?

"Herkus"  wrote in message news:jdvemg$543$1@trimpas.omnitel.net...

Tau klausimu daugiau nei atsakymu. Galesi isivertinti tikrumo pozymius,
kai gausi 500LT kupiura banke ir kai gausi ja turguje.