Tema: Re: Koki notebooka rinktis?
Autorius: Vitas
Data: 2012-01-03 16:38:54
Tai ir apie tai kalba, kad jei useris paims originalų CD, be modifikacijų ir
susinstaluos, gaus updatus ir bus nepalyginamai geriau, nei kad parsiūstų
pirmą pasitaikiųsi "super black hackers xxx crew realyzzza" ir susiinstalinų
iš tokio...
Kol buvau studentas ir turėjau laiko, tai irgi žaizdavau su installais,
pasimodifikuodavau OS, pasiredaguodavau draiverius and linux ir viskas buvo
gerai, bet kai pradėjau dirbti ir išėjau į plačiuosius vandenis pamačiau
kiek šlamšto pilna ir kiek bėdų būną. Pvz vietoje 15min darbo kartais tenka
prasiknisti ir visą dieną, kol užlopai skyles, įkeli reikiamus komonentus,
pristabdai nereikalingus servisus ir t.t. t