Tema: Re: Koki notebooka rinktis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 20:01:24
O kam?

Geriau lazinames. Internetas pas mane greitas, vietos irgi uztenka. Galiu
imesti dvi distribucijas - viena ish MS puslapio, kita ish torentu. Arba ash
imetu torentine, tu paimi Microsoftine. Torentas parinktas labai paprastai -
nuejau į didziausia rusu torentu saita ir pasiemiau pati populiariausia
torenta su reikalingu OS.  Palyginti pabaiciui kaip kompiuteristui nebus
sunku. Randi skirtuma - ash pervedu kokia sumele tavo nuoziura kokiai
labdarai. Nerandi - analogiska suma pervedi tu. Ar skirtumai kazkur giliau
gludi - kokiame failu fengshui, auroje ar bitu atmintyje molekuliu lygyje?

"Herkus"  wrote in message news:jdvf8o$5lv$1@trimpas.omnitel.net...

Galetum su Uzkalniu duetu straipsnius rasyt