Tema: Re: Problemos su akumu
Autorius: Vai
Data: 2011-12-27 16:29:33
lengvai pradziuginsiu, vartos geriau biski laiko nors ir gamykla ta pati
varta/bosch. Uz tokia kaina nesuk galvos, salciai parodys kaip tas akumas
jauciasi. prie -5 daug boschu dvesia ir garantinis nebespeja atfutbolinti
visu pries tai pakrove ir su isvada "akumas geras" :) Man patiko bosch
atstovo zodziai "bosch akumuliatoriu blogu nebuna"