Tema: Re: Problemos su akumu
Autorius: aviliux
Data: 2011-12-25 11:22:21
tiksliausiai tau pasakys akumu pardoj, jie turi testerius visokius. Aka -
pysteli apkrova kiek starteris ima ir stebi itampos pokyti. Viskas vienam
gabale, rite staigiai ikaista iki raudonumo. Nu ir pan. Nuvaziuok, patikrins
uz trajaka-pitaka iskart. Man yra buve, kad kazkaip panasiai oziavosi,
nuveziau i Kauno34, iskart pasake - uztrumpinta banke, aTa.

del burbuliavimo - tik pradejus kilt burbulam, jau reik atjungt, pasikroves.

del ilgaamziskumo - va su situo atvaziavau is Diuseldorfo 2005.06  Jau
tuomet buvo nenaujas, o ikisiol gyvas ir tebenaudoju, tfu tfu tfu (pakrauti
keleta kartu teko per pacius didziausius salcius, nes vazineju susijunges
visas pasildymo sistemas ir sviesas, o gr.deze - automatas). Bet, pvz, nei
pernai, nei siemet dar nekroviau. Variklis 2.8
Kas daugmaz reiskia, kad jei pirksi TEN - gausi kokybiskesni daikta, negu
pirkes cia. Nesvarbu, kad ir gamintojas bus taspats ir modelis. Taip jau
yra, ne pirma karta isitikinau.