Tema: Re: Problemos su akumu
Autorius: svyt
Data: 2011-12-24 23:44:37
kodel neuzsikuria jei akumas suka normaliai? visi akumai pirkti pries 2
metus dabar sminga, kazkodel tuomet svinas ir akumai buvo be proto brangus
ir nepatikimi. o is to ka prasei suprast nieko neina, taip yra kaip ir
normalu abejais atvejais (viskas tvarkoj / akumo, generatoriaus ar elektro
sistemos problema) pradziai pasimatuok kokia srove ima isjungta masina, ir
ar nera itampos tarp variklio ir minusinio klemo esant uzvestai masinai.

--
vyt/ /