Tema: Re: Problemos su akumu
Autorius: Shadowed
Data: 2011-12-25 15:45:56
ai da prikolas - nuvezus i garantini servisa ta akuma (Raudondvario 116
berods) ten pagrindinis argumentas buvo - tau ka nesikuria ;D ? Pasijunge
ten savo Midtronixa kazkoki ir tasant cekio atprintino "Keisti akuma" :D
Sakom va net jusu devaisas rodo xujovai, tai sako nu tai cia viskas gerai,
reikia tik maziau ivesti pries matuojant (ten tam devaise pries matuojant
ivedi kiek turi but, pamatuoja, palygina ir ivertina). :D tai pize zvengas
paeme is tu specu, ant akumo parasyta 720, pamatavo apie 600, tai sako va
iveskim 550 ir parodys kad geras akumas :D Eoltini akuma matavau pakrauta, o
Exide tiesiai is Jutos sandeliu, aparaciuka turiu MDX645 P, nu ir rezai
akivaizdus - noneiminis lipdukas neatitinka tikroves. Beje nereklamuoju
Exidu - pas mane kibiriuke Hankookas :) Bet visgi - turet aparaciuka
pamatuot akumams - geras dalykas.

"Shadowed"  parašė naujienų news:jd786c$fre$1@trimpas.omnitel.net...

Cia gal ne tiek Eolto kalte kiek sudinos produkcijos. Butu Exide tai turbut
nenusileistu Jutos akumams. Kolega kazkaip sugebejo nusipirkt Eolte koki tal
lenkiska akuma su 720 A (EN) nominalu - pamatuoju - o ten tik 580 A (EN).
Grazino, nes kam moket kaip uz 720 kai gauni tik 580. Tuo labiau kad
vidutiniskai per pora metu nugaruoja apie 100 A (EN). Nesigilinant i
subtilesnius dalykus akumo viduje. Ta grazino, is Jotos paeme nauja - ten
780 A (EN) pagal lipduka, o pamatavus 789 A (EN). Perfect.

"markatas"  parašė naujienų news:jd77iq$fe3$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko nesako apie stumdomos produkcijos kokybe, jei is parduodamu dvieju
egzemplioriu is karto vienas jau buvo negyvas? Siaip Eolte nieko nebeperku
po eilinio zalioto uz 700 Lt

markatas