Tema: Re: Suzuki sx4
Autorius: DK
Data: 2011-12-30 11:20:07
As rinkausi butent tarp yeti ir duster - nugalejo yeti, bet tik todel,
kad sukomplektavus dusteri taip, kaip as noriu (o dusterio komplektacija
labai skurdi), kaina gavosi tokia pati, kaip yecio.

Beje, yra gi yeti be 4wd, 1.4 benzas, ir kainos i ribas labai pakliuna.

Yra cia newsuose toks skodos atstovas RaimisRR, sukontaktuok, gal ir
suorganizuos kazka.