Tema: Re: Suzuki sx4
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2011-12-23 11:40:35
nei tada nei dabar nebuciau pirkes uz savo pinigus, kadangi pinigai 100% ne
mano, o "muzika" groja "nuliovas ir japonas" tai tik tas variantas is esamo
biudzeto. Jeigu ne 4x4 tai visai neisivaizduoju kam jis reikalingas. 1,5 ir
tada panasiai kainavo, bet nebuvo pardavime. Uz 1,6 buvo 51k ir jokiu
nuolaidu nes naujas modelis - "norite laukite puse metu tada bus galima
dariti nolaidas".
Del 43k vertinciau taip: koks dar variantas gaunasi uz panasia suma - va ir
atsakymas

Butent kaime 4x4 ir nereikia, bet va kai ziema pas draugus atlekiam i
"sostine" ir kiemuose reik prisiparkoti va ir buna privalumas to 4x4, na ir
siaip ant slapio aksfalto geriau startuoti