Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-20 14:46:24
Taip pat uzjauciu pona, jei galvojate. Kad viskuo apkaltinti galima viena zmogu.
Arba kad vienas zmogus be palaikymo gali ka nors padaryti.

P.s. kaip susije:
Sumazinta kaina sutartyje
Kubilius

Ar cia vietoj to, kad pradeti nuo saves pirmiausia ieskoma ant ko paloti ir taip iseikvojus energija nueiti pasnaust ant peciaus?

Siaip nuklydom I smarku offtopica.