Tema: Re: Suzuki sx4
Autorius: VidmantasM
Data: 2011-12-22 17:55:52
Pirktum dar viena? :)
As abejoju ar man reikia 4x4, ne kaime gyvenu, uztektu ir priekio varomo,
ivertinus tai, kad aukstesnis automobilis, dugnas i pusnis nesirems,
nestabdys, islips ir be 4x4. Bene Kauno atstovybej iki nauju metu man
pasiule 1,5 benzina uz 43 kLt

"W. Adamkievicz"  parašė naujienų news:jcv3ec$pp8$1@trimpas.omnitel.net...

apie 1,6 bendza, nes 2007 tik 1,6 su 4x4 buvo skiriami LT rinkai, veliau
atsirado ir dyzelis, atrodo jis irgi tik su 4x4, nors tiksliai nzn
Modelis bent jau vizualiai niekuo nesiskiria, girdejau tik tiek kad porankis
viduje atsirato ir mygtuku isdestymas pasikeite, tipo neesminiai
pasikeitimai.
Perkant buvo galima rinktis kazka is papildomos komplektacijos, tai vienas
demesio vertas daiktas buvo - priesrukiniai