Tema: Re: Dar viena priežastis emigruoti...
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-27 08:55:45
ne tik Vilniuje.
sestadieni is Vln isvaziuota apie 17 val, marsrutas per Traku rajona...
nuo Grendaves pajauciau kad totalus pzdc, vaziuojant net ant 20 , jei tik ne kelio viduriu vaziuoji (anas gi gaubtas) o savo juosta- masina is karto sonu vaziuoja i griovi...
pavaziavus gal 2 km taip prieki uzmatyta kolona su avarinemis, o priekyje ju kaip flagmanas... -  KELININKU BARSTYTUVAS !

taip kad buvau apakes, net per sventes, rajoniniam kelyje ir tai buvo is anksto pasirupinta ir isvaziuota i kelia dar pries pradedant formuotis plikledziui.
ir beja- net vaziuojant paskui barstytuva, slidumo buvo sociai, niekam nekilo mintis nadyt lenkti vienas kita ar juolab barstytuva:)

so- kelininkam riebus 100 procentinis pliusas.