Tema: Re: Dar viena priežastis emigruoti...
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 10:18:26
tai kad nenusimate to sniego ir dabar nei sninga nei lyja.

o nuo autostrados asfalto visa druska ir zvyra masinos lekiancios senai jau
nupute i kelkrascius.

taip kad manau jog dirbama tam, kad REIKIA pinigus ishleist.  nors esu
tikras kad kai per nakti uzhvers sniegu, taiu bus kaip visuomet: ZIEMA
UZHKLUPO NETIKETAI