Tema: Re: Dar viena priežastis emigruoti...
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-22 11:14:23
va sitam tai pritariu visu 100 proc.
bet realybe tokia, kad jei dar sukrapstoma ant geresniu padugniu, tai va su mokymosi procesu tai is viso ne kas...
mokyklose to dabar nemoko (ar bet negirdejes apie ziemini vairavima) o savarankiskai retai kas tuom uzsiima..

beja- esu is ties dekingas savo vairavimo instruktoriui- ziemos metu vaziuodavom i aikstele ir nuo dusios leisdavo ardytis su maskaradu:)
pradzioje su juo, paskui jau paleisdavo vienus ir isntruktoriai eidavo rukyt - vienintele salyga "ble nebandot sudauzyti masinu, nesiartinat perdaug vienas prie kito", dauzyt nedauzem, bet i pusnis ilekta ne karta ir ne du, kaikas ir ant sono apversti sugebejo (laime i pusni, nieko nepalankste)...
so, va cia tai as supratu- tai turi buti is tiesu toks mokymas vairuoti ziemos salygom, malonu ir prisiminti:)

p.s. o taupyti ant padangu- tai dar blogiau nei taupyti ant prezervatyvu....