Tema: Re: priesrukines mieste
Autorius: Pranas
Data: 2011-12-22 13:40:16
DRL gali sviesi tik kai kiti apsvietimo elementai isjungti.
Net  gabaritai. Cia yra standartas.
Jei pas tave kazkas sviecia su artimom, tai tas kazkas tikrai ne DRL.
Todel tai net vaziuojant galima nustatyt. Taskas.

Pats papildomus DRL isimontuot gali. Jie turi turet "RL" markiravima ir
sviesti, kai uzvestas variklis ir isjungtos visos sviesos.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/