Tema: Re: priesrukines mieste
Autorius: AurimasB
Data: 2011-12-21 09:24:34
betai ir policija mačiau jas mieste naudoja :)

p.s pas patį yra bet gal buvau įjungęs pora kart per metus, nes nesuprantu nx jos reikalngos normaliom salygom.. jei rūkas, prastas matomumas tai važiuoji lėčiau, jos kažką gali padėt, bet kai važiuoji normaliu geričiu jos tiek toli nepašviečia kad pamatęs kliūtį spetum sureaguot...