Tema: Re: priesrukines mieste
Autorius: Edvinas
Data: 2011-12-22 00:08:05
On 2011-12-22 04:47, AS wrote:
> Siaip nelabai man aisku, kam is viso galines priesrukines sugalvotos. Nakti
> is paskos vaziuojant tikras prakeikimas, nesimato nieko per jas. Jei
> pasiseka vaziuot is paskos, kur aplenkt neiseina, tai kartais ir padangas
> nuleist jam norisi. Siaip as zmogus labai ramus.

Šiaip dažniausiai jos praverčia esant labai stipriam lietui kelių juostų
magistralėje. Per sukeltus purslus priekyje važiuojančių nei velnio
nebesimato, įjungtos priešūkinės labai padeda.

Beje, Lietuvoje tikrai stiprus rūkas labai retai būna. Ir kelių juostų
magistralių su intensyviu judėjimu nėra. Užtat ir nesuprantame kam tos
priešrūkinės. Spėju, kad, sakykime, Singapūro vairuotojai niekaip
nesupranta kam yra toks daiktas kaip galinio lango šildymas ar salono
šildymas